Dayoff.

För en gångs skull så har jag en ledig dag, som jag helt obehindrat sov bort, vilket gjorde mig väldigt besviken när jag vaknade halv ett.
När jag hade vaknat så var jag inte så pigg på att hitta på något, så om någon skulle fråga vad jag har gjort idag, skulle jag inte ha något svar, för jag har inte gjort någonting förens klockan fem, då jag gick för att köpa julklapps papper och ingredienser för att baka snickers och ta med till julfikat på jobbet.


Nu kvarstår bara några få timmar tills läggdags och då hade jag tänkt att titta på city akuten och prison break, sen kanske jag slår in någon julklapp, vem vet?
Jag har dessutom försök att bättra på min julkänsla så jag har laddat ner alla 24 avsnitt av trolltider, vilken är min favorit julkalender, det var riktigt mysigt att se några avsnitt.

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0