Julhandlat.

Idag har jag och håkan ängnat dagen till julshopping, nu är vi färdiga med Dennis och Yanniks julklappar (barnens), dom som är lättast såklart, så vi har hårt arbete framför oss.
Det är himla svårt det där alltså med julklappar, undrar varför inte tomten sköter hela den biten, han kanske är väldigt väldigt upptagen bara, eller så har vi inte vart tillräckligt snälla för att förtjäna få något fint av tomten, men en god vän till mig har lovat att lägga in ett gott ord för mig hos tomten, så vi håller tummarna!!!

Har handlat lite julmat också till julbordet, det var väldigt mycket godsaker: Älgkorv, renkorv, vildsvinskorv, älg salami, rådjursbog, och två renhjärtan som jag verkligen längtar tills jag får sätta tänderna i.

För övrigt så önskar jag mig en vit jul.                    image4

Kommentarer
Postat av: mamma

vad du äe underbar hjärtat mitt.puss ses snart

2007-12-17 @ 22:40:35
Postat av: Frida

tss, ibland får jag till det! ;)

2007-12-17 @ 23:25:32
URL: http://uncasualty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0