Mission- Sista julklapparna.


1 dag kvar tills mamma och thomas kommer.
2 dagar tills julafton.
3 dagar tills jag börjar jobba.

Idag gäller det att kamma hem dom sista julklapparna, det känns som om jag är långt ifrån färdig, vilket jag är.
Kommer inte att vara så rogivande att gå på stan idag, det lär ju råda fullkomlig panik så som det alltid gör dagarna innan jul. Men då får jag väl nöja mig med doften av brända madlar, all mysig belysning och julpynt.
Måste också handla den sista julmaten, inte för att vi ska ha så mycket  men lite vill man ju ha och mysa med. Sillen är ju viktigast kan jag ju påtala.

Lycka mig till.

Kommentarer
Postat av: Grethe

Hälsa morsan o God jul på er.

2007-12-22 @ 19:33:19
Postat av: Frida

Det ska bli.
God jul!

2007-12-23 @ 16:10:07
URL: http://uncasualty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0