tredje advent.

image6


Började dagen med det 16:onde adventkalenders avsnittet, gillar det lilla jag har sett av julkalendern hittintills, den verkar mysig. Sedan begav jag och Håkan oss till centrum för en inte alls så mysig adventsfrukost, nämligen pizza. Kollade efter julklappar, börjar känna mig måttligt stressad inför julen nu.
Efter mycket om och men, så kom jag på att jag inte kunde fira julen utan mamma, så nu har jag bjudit hem mamma och thomas till julen hos Håkans päron, känns skönt, att få fira julen med mamma, annars hade det nog inte vart en riktig julafton.

Ska iväg till sarah ikväll och fika, eftersom hon drar till thailand imorgon.

Måste skicka julkort också, det hade jag glömt, skit också!


               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0