April, april din dumma sill..

Jahapp 1:a april är snart över, har ni lurat ngn?
Det har nämligen jag, jag lurade Håkan.
Jag sa till honom att stöningsjouren hade vart här och sa att vi hade fårr varningar och att grannarna tyckte att vi hade vart högljudda. Och att grannarna som ser in till oss inte tyckte att det var trevligt att han sprang runt naken hemma, hahaha. Han gick på det, han vart så arg, han kunde inte fatta, vi har inte vart högljudda eller att han har gått naken hemma, så då sa jag, april april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill :)
Inte trodde jag att jag kunde lura honom, men tji fick jag, det kunde jag!

Förövrigt så har jag jobbat ikväll.
Och pratade med Emelie, hon har bestämt sig för att flytta hem till ösd, hon pallade inte trycket i sthlm, tråkigt tycker jag, jag hade sätt fram emot långa utekvällar på vårkanten med vin och gotta, men icke.

Nej, men ma råkes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0