Att jobba på KS ( kan själv) under strejken är inte kul.

Om jag kunde på något sätt påverka att våra sjuksköterskor skulle få högre lön så skulle det redan vart gjort, jag saknar mina kollegor och är trött på att arbeta på andra avd mitt imot, det är bara osämja och olika färdigheter som leder till konflikter, inte stora men det märks av. Det blev som en krock en "vi har olika färdiheters krock", det tär lite på arbetet faktiskt, det är inte alla lika kul att gå dit länge, men det är bara att bita i det sura äpplet för den tionde maj kommer syrrorna tillbaka och det blir back to work, gladerligen!
Det är verkligen ett stort åsk väder som ligger över oss i personalen kan jag känna, det väntar bara på att bryta ut, jag har redan gjort mitt för att få det utbrytt, nära var det men jag hade en stopp gräns, tg!

image100

Kommentarer
Postat av: Basma

I sooo agree

2008-05-01 @ 05:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0