Jag säger väl godnatt då.

Kanske är dags att bädda ner mig nu.
Sjukanmäld imorgon med, trots att jag inte haft feber idag, men jag känner mig så risig,
vill inte gå ut för hårt för då är jag väl sjuk till helgen igen och det vill jag verkligen inte för då hade jag tänkt mig sitta på ett plan på väg till Spanien (:
Ska iallafall till VC imorgon och visa upp mina furunklar och klaga på min hosta och div, får se vad dom skriver ut för spännande pills.
Har alltid tyckt att VCs doktorer har så fruktansvärt lätt för att skriva ut mediciner utan några som hells förliggande grunder, man undrar nästan om dom tjänar pengar på att skriva ut recept, får dom provision?
Hoppas på en god natts sömn, kan behövas, det har inte blivit så mkt sömn dom senaste dagarna.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0