Pipande andning, en andledning till att sluta röka?

Pipande andning, en andledning till att sluta röka?
Eller är det för att jag har vart förkyld ett längre tag,
Är det därför som jag hostar cigarettfimpar?
Kanske är dags att tänka.
Om man vill leva livet.
Man kan tro att detta är mitt val som död,
och jag blir rysligt rädd när jag tänker på det.
Jag har absolut inte gjort några sådana val.
Det bara blir.
Men vem är du utan den där cigaretten i handen?
Och hur ska man kunna göra slut på ett förhållande som är fyllt
av så mycket god smak?
Ursch, jag är skamlig.
Men det måste bli ett slut.
Men sen kommer tankarna om du och jag på en mysig uteservering i sommar,
du och jag mina vänner och party.
Vi går ju så bra ihop.
Inte du jag och hosta.
Jag måste ge mig snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0