Så underbart skönt med Spanien!

Landade igår vid 11 tiden, farmor och janne stod redo för att möta oss.
Vilken känlsa det är varje gång man kommer hit, alldeles fantastisk.
Vi åkte hem och lämnade väskorna och tog en plock lunch, serano och choritzo m m m, i like.
Jag och Håkan tog en promenad ner till stranden och staden och den var sig lik, till och med väldigt varmt, låg och gassade en stund på stranden och sen begav ´vi oss hemmåt.
Så jag och Håkan gick ut på promenad igen, man vill ju gärna inte vara stilla när man är här, städig rörelse nästan.
Sen vart det middags dags, bjöds på cava av farmor och janne och sen gick vi till en belgisk resturang där vi alltid brukar äta, dom har en jätte god specialite, nämligen spare ribs, och när man har ätit upp första omgågnen, kommer dom och frågar om man vill ha påfyllning.

Idag tar vi dagen som den kommer, kanske åker till Allicante för att se lite mer under resan.

Ciao!!!

Kommentarer
Postat av: Gisela

mää.. herregud, har jag missat att ni är i spanien!
Fy vilka äckligt människor ni är :) Här hemma är det snö o blask, känns nästan som om vintern har börjat om! aja have fun.. sola lite åt mig med är du bussig. ring när du kommer hem! Puss o kram

2008-04-14 @ 13:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0