Tog mig tid och ork.

Inte för att det är jobbigt eller så tvärtom jag älskar att träffa caroline, men man är rätt slut efter en vecka på jobbet med en förkylning, träffade iallafall upp caroline i staden och gick som vanligt till café 60 och fikade, chailatte och hallonpaj som vanligt, fast idag satt vi utomhus i solen, med varsin pinne i handen och riktigt njöt och snacka skit.
Dessa stunder är så himla härliga.
Fortsatte vidare på staden, stannade vid gina tricot, jag sa till carro att här kan jag inte gå in utan att blunda. Mkt riktigt så kommer jag ut med en jäkla shopping påse i handen, det är ju så svårt, men som carro brukar säga, unna dig (:
Sa tack och hej, jag for hem och la mig på soffan och sommnade till sedan var det tvättstugan som härjade, och middagslagning.
Nu ska jag ta en till sväng om i tvättstugan sen ska jag gosa ner mig i soffan med Håkan.

Jag ska ta mig mer tid och ork framöver!

image92

Bild från i sommras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0