Träffat doktorn - vilat - bakat.

Idag har jag vart på VC och kollat upp mina furunklar, jag fick ett antibiotikum som förhoppningsvis ska bota mig så nu ska jag köra på det i tre månader sen hoppas jag att jag är fit för urringat och sommaren! Passade på att be Läkaren skriva ut lite host medecin också, hostar mig ju genom nätterna och det är jobbigt.
Sen har jag inte gjort mkt idag, fördrivit tiden med msn konversationer och nu har jag bakat en kladdkaka, som vi ska mumsa på senare.
Ska försöka dra i väg till kista senare också, måste ha ett par skor till spanien, kan ju gärna inte åka i vinter skorna.

O&U

Kommentarer
Postat av: Natha

Du får krya på dig:) har världens snuva själv.. usch och tvi!

2008-04-08 @ 18:06:26
URL: http://nathabee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0