Alla <3 dag.

Så var det kärlekens dag, kan man inte bara vara extra snälla mot varandra hela tiden och inte bara en viss dag?
Knepigt påhitt, men ändå rätt okej.
Har jobbat dag idag, helt vanlig dag på jobbet förutom blombuketter från patienter och personalens hjärt fika, massa goa kakor att mumsa på.
Åkte till solna centrum med Sarah, var och köpte två tavlor som ska plattsa i sovrummet, dom får ni se sen. Gick sedan hem till mig och fikade, sen var hon hjärtlig nog att börja packa med mig, packade ner nästan hela köket, förutom en del saker som vi måste ha för att kunna livnära oss ett par dagar till.

              
         

Håkan den jäkeln, vi hade ju bestämt att i år ska vi inte köpa ngt till varandra på hjärtedagen eftersom pengarna vi har bör gå till flytten. Tro på tusan att han kommer hem med röda rosor och ett par björnborg trosor till mig, lilla hjärtat du kan du!

Nu ska jag nog ta och sussa kudden, ska upp och jobba imorgon och sedan återgå till mitt packande.
Hoppas ni har haft en hjärtlig och underbar dag.

Tack för hjälpen med packandet Sarah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0