En dag på jobbet, fuck the stress.

Tar tillbaka det jag skrev "godmorgon solsken", eller det kanske det varade en liten stund, men så fort man kommer till jobbet på en onsdag är det kaos! Operationsdagen på jobbet är enbart kaos och stress, ursch, vill inte stressa mig igenom arbetet, känner mig inte riktigt nöjd då.
   
Tänk i början när jag utbildade mig, då var jag nästan livrädd för att ta prover på någon, men nu går det ju som på räls.

Äldre händer vilar i yngre händer

Vill känna mig nöjd när jag går hem idag, som alla andra dagar, känns som man inte har tid att ge patienter det som kräv när det är sådan stress.
Men jag ska göra ett försök!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Tycker du skriver väldigt bra!
Jättefin bild den med händerna.

Keep up the good work! :o)

2008-02-20 @ 20:18:17
Postat av: Frida

Thanks, så länge du läser så ska jag fortsätta uppåt! :)

2008-02-20 @ 20:26:40
URL: http://uncasualty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0