Helg görat.

Fredagen var det kvälls passet på jobbet som gällde.
Senare vart det utgång, galet.
Lördagen var det uppe med tuppen för att jobba förmiddags passet, inte så roligt i mitt tillstånd. Ganska korkat av mig. Sedan gick jag hem och gosa ner mig i sängen med Håkan och vaknade inte förens halv åtta, lagom så att vi han köpa lite karra och hyra en rulle som vi tittade på efter melodifestivalen. Vi såg då på D- war, helt värdelös.
Söndagen var vi till solna Centrum och åt frukost på donken, sen begav jag mig till mitt kära arbete, som bjöd på allt för många patienter och allt för lite personal. Nu är jag helt slut, fattar inte att jag orkar sitta här och skriva.
Nej nu ska jag gå och se om det finns ngt så man kan få i sig lite mat, eftersom jag inte hunnit äta middag på jobbet.

Imorgon är jag LEDIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0