Helgerna bara blåser bort.

Helgerna går alltid så fort när man är ledig, inte för att ´jag har vart ledig i helgen, inte då jag har haft en jätte slö och långsam hel på jobbet, verkligen något som jag inte har tid med.
Tänkte redogöra lite för vad som har hänt i helgen:

Fredag: Jobbade jag dag på mitt kära arbete, i i huvud entrén förbi pressbyrån och in till hisshallen, in i hissen tryck på våning 6 kliv av och du är framme.
Kom hem, började packa ner vardagsrummet, sedan hade jag och Håkan bestämt oss för att se Cloverfield, en film som jag tyckte var ganska bra.

Lördag: Var jag och Håkan först till Solna centrum för at äta "lunch", sen åkte jag till jobbet för att göra kvällen tillsammans med Cecilia, vi åt pizza och små tjikade lite på melodifestivalen när det fans tid, just det har ju inte skrivit ngt om melodifestivalen, men jag skriver så här, tvillingarna som gick vidare fick mig först till fjärilar i magen, just därför att dom lät som MIKA, men sen insåg jag att jag hade blivit lurad, det var inte ngn höjdare. Jätte kul att Sanna Nielsen gick vidare men jag tycker dock att hon skulle ha haft en lite poppigare låt!
Iallafall, efter jobbet gick jag på Dick turpins, en pub i solna för att möta upp Håkan och Leo som satt och drack bira, så jag slog mej ner och joinade. Hem och sov.

Söndag: Ännu en morgon som bjöd på "lunch" i Solna centrum, vidare shopping av överkasst och mjukis byxor. Sen begav jag mig till jobbet för att jobba kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0