Jobba-packa-bio!

Har jobbat dagen idag, var tänkt att jag skulle smita tidigare men jag vart fast där, typiskt.
Kom hem och startade packa ner lite av vardagsrummet, var så mycket mer än vad jag trott, herre gud, vart kom alla sakerna ifrån? Nu börjar jag iallafall komma någon vart.
Eftersom jag jobbar in dagarna tills flytten så jobbar jag 9 dagar i sträck nu och då finns inte mycket tid att packa eftersom jag jobbar kväll större delen av tiden.
Flyttar ju faktiskt nästa lördag!!

[filmstaden.jpg]

Jag och Håkan tänkte gå på bio ikväll, på lilla Råsunda filmstad som förövrigt är den mysigaste av dem alla filmstäder en litten skatt helt enkelt.Vi ska se se cloverfield.
Det blir lika mys som vanligt det.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Linda

Kommer ner torsdagen den 15/5 runt 18-tiden och hem söndan den 18/5 kl:20:00 :) SÅ jävlar tyck ja vi hitt på nå skoj! :) Shoppa och så där, haha!

2008-02-15 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0