Lyckligtvis har jag alltid vetat att uppskatta både brist på väder och frisyr.

Har fixat lite nytt på bloggen, men svårt var det så det vart som det vart.
Har ett utdrag från min gamla oanvända blogg, mojito.blogg.se , där jag hade fått en kommentar som jag små log lite efter hela kvällen.

Dagen var sådär grått karaktärslös. Hade någon frågat hur vädret var hade svaret blivit knappt. Det var ju bristen på väder som präglade dagen snarare än något väder. Ungefär som vissa människor inte alls har någon frisyr, trots att de har hår. Lyckligtvis har jag alltid vetat att uppskatta både brist på väder och frisyr. Varför skulle förresten någon fråga om vädret?

Postat av: Viktor

Haha, bara så du vet är "inget väder" då det är med vardagligt tal fint väder;)

2008-feb-07 @ 21:13

Lyckorus, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Gisela

Tycker verkligen om din blogg Frida :) Tänk om jag kunde va lika kreativ, hmm men nä såklart inte!
Sitter på jobbet nu o tycker synd om mig själv, mår så illa att ja kall svettas! Men vi får ju skylla oss själva för den saken.. :) Puss, ja kommer i april..

2008-02-19 @ 08:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0