Måndag idag igen.

Ledig hela dagen lång, så jag har spenderat förmiddagen med Caroline, vi var på café 60 och fikade, jag mumsade som vanligt i mig en hallonpaj med vaniljsås och en chailatte med sirap. Mumma.
Var på staden en stund också, det vart en tröja från gina och en halsduk från hm, sen fick jag sätta mig på plånboken, någonstans måste det sättas stopp. Hittade en lång fin skjorta och en kort cool skjorta, men som sagt jag satte mig på plånboken och sitter på den ett tag till. Får se vilken dag jag reser mig, då jag förmodligen inte kan hålla mig.

Detta var kläderna jag hindrade mig själv ifrån.
Båda topparna hittade jag på lindex, varav på den ena står det;
I screem you screem we all screem for icecreme.
Det tyckte jag var ganska kul eftersom Lill sa det till mig när jag var liten och skulle lära mig engelska.
   
Någon av topparna blir det, får se vilken, måste tänka lite, blir ett svårt val.

For sedan till Håkans föräldrar och åt middag, Stefan kom också för en munsbit. Mycket trevligt, och nu är vi hemma och jag ska ringa farmor nu.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0