Måndag.

Det är väl soligt med -1 celcius idag, kanske någon liten snörest sen helgens snöstorm, men inte ska det finnas mycket kvar, det mesta har nog regnat bort.
Har sovit på soffan i natt, får så himla ont i ryggen av sängen som är halv av så jag låg och putra på soffkanten i stället, som att det gjorde susen för ryggen.
Håkan är på jobbet och märta står och vill ha uppmärksamhet samtidigt som hon slickar på en pistasch nöt.
Själv sitter jag på min sovdoning med laptopen och lyssnar på miss li, " Take a shower", är även något som jag skulle behövas kastas in i idag innan jag går till jobbet för att köra kvällsskiftet, det är väl vad jag görnu för tiden, dom där förbannade kvällsskiften. Ursch, vill ha lite mer ljusa timmar till förfogande,men märta kan ju inte vara själv på dagarna. Förbaskat.



image41


Förövrigt längtar jag efter våra två rum och kök, och kakverkstan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0