Naken fisar, men det är sexigt med män som städar.

Godmorgon allesammans!
Ska iväg och jobba, börjar halv två så innan dess ska jag göra mig i ordning och ta en promenad med Märta, hinner inte mkt mer, önskar att jag hade ledigt hela dagen så jag kunde städa lägenheten.
Ibland undrar jag vad män/killar har för oförmåga till att städa, är det kanske bara någon städmuskulatur som enbart tjejer utvecklar  Detta förblir ett mysterium. Förövrigt så är det sexigt med en man som städar.

Önskar att jag hade ett helt städteam här, kunde jag ligga och relaxa och suga på en mojito i stället.

image59
Grabbarna på bilden är ju inte så jätte söta lite old school.
Men dom skulle gärna få vara här och städa.

Kommentarer
Postat av: Mojitomamman

MEN HALLÅ; DET ÄR JU ROBBIE WILLIAMS LÄNGST TILL HÖGER! Let he entertain you, babe!

2008-02-22 @ 12:02:38
Postat av: Frida

Det ska jag absolut tillåta honom att göra!
Men först ska jag jobba.

2008-02-22 @ 12:07:49
URL: http://uncasualty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0