Pro-Ana är ju sinnesrubbat.

Detta är väl inget som ser hälsosamt och snyggt ut. Ben som sticker ut överallt, väljer man att se ut så här tycker jag att det är helt sinnesrubbat och inte någonstans friskt överhuvudtaget.
Det som gjorde mig mest arg är att det finns sidor på nätet, alltså pro ana sidor där medlemskap finns tillgänligt, tom svenska sidor med pro ana.
Bones are beautiful, hell no, var är ben någonstans snygga i den här mängden?
Visst man väljer väl själv hur man ska se ut och det är själklart fint och super snyggt att vara smal men normalt smal då inte sjukligt, men jag kan inte tycka att det är på något vis normalt.
Sen sjukligt, detta är det som anorexia? Eller? Jag fattar inte någonting, är upprörd nu bara.
Dom flesta tycker nog att det är hel sjukt, men dom som pysslar med såntant, jag vet inte riktigt hur dom tänker, dom kanske tycker att man är perfekt när benen nästan petar ut ögonen på en annan.
Visste inte ens att sådant fanns, men man ska väl inte bli förvånad, den här världen håller ju på att balla ur totalt, man blir inte riktigt klok.

Huvvaligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0