Så var det fredag igen.

Så var det fredag igen och där satt jag och deppa, tyckte allting verka meningslöst, men just då skrev en rar liten fillur, och mitt problem va löst.

Riktigt avskyr att jobba dessa helg pass, pain in the ass är vad det är, på riktigt.
På helgen vill jag vara hemma och mysa, riktigt svulla. Kolla på film och äta godis.
Inte sitta hemma och var avundsjuk på alla andra som får vara ute och ha lite kul.
Fast efter jobbet kanske jag ska dra mig utåt, fira Leo med Håkan, roger och Andre,
men vi får se med det. Kommer förmodligen inte orka.

Ha en kul kväll alla mina vänner!

Nu ska jag jobba medans ni njuter av denna härliga fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0