Sentimental och nostalgisk.

Caroline du är så fin.
Jag blir så glad och lycklig varje gång jag pratar med dig, du får mig alltid upp!
Tycker dock att vi ses allt för sällan know days, annat var det när vi gick i skolan då vi möttes upp varje morgon, förberedda med en cigg i handen, och fyllda av tankar som byttes mellan varandra.
Gå på lektion ch komma försent att göra Monika galen, säga Seble rules, det var tider det.
Då fanns det alltid tid över för att umgås konstant. Kommer ihåg gånger vi var på bio, när vi vart så uppskrämda att vi inte tordes gå hem själv och du följde då med mig hem och drack te och snacka skit och sov över.
Ursch då, så rysligt sällan ses vi ju egentligen inte, men inte tillräckligt.
Thank god for the phone.

Caroline är btw typ världens härligaste person, komplett galen och rolig.
Caroline Koch går på vatten, shalalalalala..

image58

Kommentarer
Postat av: Enilorac

Åh Baby! Du gjorde just min morgon. Jag saknar det med, galet mycket!
Kyss! ;D

2008-02-22 @ 07:44:34
Postat av: Mojitomamman

Efter att ha umgåtts en kväll med Håkan och mig....denna kärleksförklaring till Carro! Hrmf. Vi tankar va, lånar bil va, bär dina kartonger va, ler och skrattar till dig va, fucking Pärbrant va, det är Frida och Carros integrationsplan som vi aldrig kommer in i......

Men det var en väldigt fin kärleksförklaring till härliga Carro! Avundsjuk men inte missunnsamm!!!

2008-02-22 @ 10:02:03
Postat av: Frida

Baby, jag älskar att göra din morgon!
Till Enilorac.

2008-02-22 @ 10:29:59
URL: http://uncasualty.blogg.se
Postat av: Frida

Hörru mojitomamman, din prisning kommer till helgen när hela arbetet är gjort ;) Nej men absolut tack för allt igår.
Vad gäller våran integrationsplan så bygger det hela på ömseidig förståelse..

Lill är också förövrigt världens bästa och snyggaste moster!!

2008-02-22 @ 10:34:53
URL: http://uncasualty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0