Shoppaholic!

Stockholm, Solna, närmare bestämt förrådsgatan, en trappa upp fast på nedrebotten men ändå en balkong, in genom den inte så fungerade ytterdörren, in i den lite sunkiga morgon luften sen vi sov, där bor jag, den lilla shoppaholic jag har blivit sedan jag fått en egen inkomst. Eller kanske inte shoppaholic, bara lite förnyning.
- Frågade Sarah om hon ville med till kista igår för att hjälpa mig att leta skor, eftersom mina har stora hål som tar in vatten, javisst det ville hon.
- Fastnade dock på gina tricot, där dom inte har ett ända par skor! Men det var super duper rea!! Im in heaven, i like rea. Hittade sex överdelar, kan ni gissa till vilket pris? 174:- Bcoz, alla rea varor kostade 29 kr eller 50 kr.
-Hittade ett par skor också, var ju tvungen att ha ett par så det var bara att komma hem med ett par också.

Nu skall jag gå ner till tvättstugan kolla om det är ledigt.
Ska inte ta i för mkt nu men jag hade tänkt städa ganska mkt idag, får se hur det slutar.

Nu vill jag flytta.
Och här skall vi bo, på koriandern.

image42



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0