Den vidunderliga kärlekens historia.

En tanke flög mig inpå att en fågel för en viss tid sedan tippsade mig om Carl-Johan vallgrens bok, den vidunderliga kärlekens historia.
Så jag har begrunnat detta och bestämde mig för ett inköp, ska bli lite skönt med bra läsning i detta grårusk.
Hela helgen har jag tillbringat på abretet, inte alls trivsamt, tycker att det är slaveri att jobba helger rent ut sagt. Helgerna ska vara heliga, inga krav bara ta dagen som den kommer liksom.
Man ska kunna sova bort halva dagen, sitta länge och njuta vid en god frukost, bara mysa och njuta av den lilla ledighet man har.
Men så funkar inte min verklighet, är tvungen att jobba 2 helger av 5, då varje helg är en pain in the ass.
 
Nu är jag så sugen på att börja sluka boken, det vart nästan lite jobbigt.

image29

Kommentarer
Postat av: Gisela

åh min underbara Frida, nu är saknaden enorm :( Snart ett år sen vi träffades! Gav faktiskt som förslag att vi skulle åka o hälsa på er i Mars.. Putte bara Whaaaaat, fasiken det är ju mitt i skotersesongen så det verkar som om jag får komma själv. Eller så tvingar jag honom att följa.. JA! Vill ju att du ska träffa min skatt jue :/

2008-01-08 @ 08:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0