Drömmar fyllda av action!

De senaste nätterna har mina drömmar vart fartfyllda och smakrika och helt fullproppad med alldeles för mycket action. Det har nästan blivit lite läskigt men samtidigt är det sjukt spännande, det är som att hyra en bra film fast man själv har huvudrollen, man har inte en aning om hur det ska sluta. Men det värsta är när jag vaknar och inte får veta slutet, då är ju halva nöjet som bortblåst.

Det som jag minns från min fartfyllda dröm i natt var att, det var nyår i sthlm, sthlm som inte liknade sthlm men i allafall.
Jag står vid en gata likande hamngatan och väntar i en korsning, då det kommer en stor amerikansk lastbil och glider snett med släpet så vi som står i korsningen håller på att rycka med. Då kommer jag ihåg att det står en kille brevid mig som försöker klänga sig på mig utav panik. Men iallfall som fick lastbilen stopp och allt vart konstigt, det var som att det skulle hända något mera, jag såg en hyllsa fallla, en hyllsa från ett gevär eller en pistol.
Tro på tusan att jag inte vaknar då? Jo.

En dröm som jag kommer ihåg för några dagar sedan är att jag var på jobbet och att en patient tvingade att jag skulle skjutsa honom till något ställe i stan, han var förövrigt rysk.
Jag släpper av honom på en inhängnad parkering där jag samtidigt träffar min mamma och moster, rysken hotar oss med pistol, varför vet jag inte men harn gör det. Lill springer mot gallret på det inhängnade och skirker på oss att vi ska komma, men eftersom vi har en pistol emot oss så var det kört.
Jag ser att utan för gallret så spriger det poliser i uniformer som jagar en hel drös med folk, jag börjar ropa men inser snart att polisen inte ens har vänt sig om, och att det var poliser som inte alls var poliser de var bara utklädda.
Jag hittade konstigt nog ett hål i gallret som vi kom undan ut i.

Gjorde en drömtolkning, där man skulle ta huvudordet ur drömmen:

1.Om du drömmer att du råkar ut för en olyckshändelse betyder det att en svår prövning väntar dig.

2.Om du drömmer att du lyckas fly betyder det däremot att du kommer att övervinna alla svårigheter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0