Fredag - Lördag - Söndag.

Fredag, Hade jag day off, så jag hade bestämt mig för att leka och spendera dagen med Dennis 3.5 år.
Hämtade upp honom vid 8 tiden, gick hemåt för e stadig frukost. Håkan var också hemma så han ville också haka på oss, så vi bestämde oss för att gå på bio i stan och sedan kolla på riddare i kulturhuset.
Innan bion var vi inne och kollade lite i affärer och självklart kan man inte låta bli att allt coolt och roligt till Dennis, så han fick en Batman tröja, spiderman badbyxor, simsson strumpor och en döskalle klocka, vilket han tyckte va jätte coolt.
Sedan vart det donken, vidare på Spöketlaban på bio. Ingen vidare film men Dempa tyckte att den var bra.
Sen åkte vi hem och lekte och spelade spel.
Hade en fantastisk bra dag.
När dennis hade åkt hem kikade sarah förbi mig så vi drack ett glas och hade trevligt.

Lördag, Håkan och jag drog till kurvan för att besöka ikea med, stefan, leo och roger med barn. Kikade på grejer till nya lägenheten.
Hittade både vardagsums bord och en rund ryamatta som vi gjorde ett inköp av.
Var en sväng över till Göran och Nynka m. fam. Spanade lite på lilla bas, bastian inte alls många veckor gamal, han var allt för go.
Åkte hem och umgicks lite med datan, spanade på Juno, det var verkligen jätte bra. Cool film.
Nice lördag.

Söndag, Jobbat 7 till 15.30 helt okej dag att jobba. Mötte sedan upp Håkan i centrum där vi åt från woken.
Jag handlade även tvålmassa, färg och doft, så nu har jag gjort egna tvålar som doftar ljuvlig kokos. Riktigt roligt att göra egen tvål, det ska jag göra mkt av i fortsättningen, bra att ge bort också, kul iafa.
Nu ska jag leta efter lite bra musik rån Juno, total älskar första låten i filmen ♥
Ok söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0