Home alone.

För några sekunder tycket jag mig veta att jag skulle ha det så skönt när jag skulle få vara för mig själv                       ikväll, men nej vad jag hade fel.
Visst lite mysigt är det väl, men det känns tomt och eländig, ingen som jag kan bråka med om att sänka volymen på tv:n, ingen att bråka med om vem som ska rasta Märta, eller när vi ska laga mat. Saknar det, men nu ska jag väl inte ta i allt för mycket, dom kommer ju faktiskt hem imorgon mina hjärtan.

Idag har jag jobbat, trodde inte alls att jag skulle ta mig upp på jobbet imorse, men det gjorde jag.
Åkte sedan in till stan och mötte upp sarah och tog hand om andra ärenden, sen bar det av hemmåt, åt ensamheten, stapplade mig till affären för att inhandla tyck synd om mig själv kurering, choklad.
Slängde mig ner i soffan och har precis kollat färdigt på 2 days in Paris. Nja, den var helt ok.


image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0