Lördag & Söndag

Lördagen erbjöd en tripp till kista för sko och jack shopping, m m m min stora passion är att göra av med pengar, speciellt på mig själv, can´t help it.
Sen kom vi på att en utgång hade vart förträffligt så då bestämde vi, när jag skriver vi menar jag, Jag, Sarah, Carro och Håkan oss för att gå ut och ta ett glas, mkt trevligt lite senare kom Carros två killkompisar. Kvällen blev lung och nice, jag och Håkan for hem hyffsat nykter ändå.

Söndagen erbjöd shopping i staden, var på jakt efter en brudtärneklänning som jag ska ha på min mammas bröllop i sommar. Hittade en dock har jag ångart mig och insett att köpet inte alls var dugligt. Jakten får fortsätta.
Vi hyrde film, det vart pathfinder, helt ok men absolut inte den bästa.

Snart är det läggdags!

image32

Kommentarer
Postat av: Gisela

Sååå söta ni är då!

2008-01-21 @ 12:17:50
Postat av: Frida Elofsson

I know ;)

2008-01-22 @ 00:12:40
URL: http://uncasualty.blogg.se
Postat av: Anonym

SNYGGINGAR!

2008-01-22 @ 10:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0