Morgontrött idag igen.

Trots att jag gick och ja mig vid 00.00 igår och steg upp för ytterst några få minuter sen är jag så morgontrött. Trött och slö, har ingen som ork hellst att duscha och göra mig i ordning för att jobba nej, istället funderar jag på att ämma mig igen för att dra mig i 1 timma eller två till. Men det skulle jag aldrig klara av för mitt samvete skulle inte vilja veta av att man sover bort sin tid.
Men jag googlade lite och upptäckte en väldigt klyftig uppfinning som jag skulle villja ha, nämligen en väckerklocka som väcker dig när du befinner dig i den mest utvilade sömnfas. Och då ska man bara ha ett litet armband på sig som registrerar rörelserna.
Att få ha en såfan kloca skulle vara underbart, alltid vakna pigg, kanske inte vakna så sent varje dag utan kanske så att man kan göra något vettigt av dagen. Jag ska leta mig en sådan klocka.

image33

Gaah,. upptäckte precis en sak, inte skulle det få vara billigt att vakna i sin mest utvilade sömnfas inte det hela
kostar 2049:- Never alltså!


Picture It.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0