Tandvärk- pain in the ass.

Detta är ett rudimentärt organ som kan göra mig så förbannad.
Visdomstanden, varför finns den, till vilken nytta.
Den gör mig ont, den gör mig sömnlös, arg och den kommer förmodligen att kosta mig pengar.
Är så rädd att det ska bli inflamerat och komma upp snett, det vill jag verkligen inte, tänker då inte sitta som patient på min egen avd.

Ska försöka lindra min tandvärk idag, så jag måste palla mig iväg på apoteket för att införskaffa mig lite värktabbletter. Sen ska jag göra en kaka tror jag, som tröst.


image17

Kommentarer
Postat av: Linda

Inge vidare det där...och kostar gör det :( Drog bägge nertill samtidigt(!) för 2 år sen, men gud vad jag inte ångrar det! Ha de! KRAM!

2008-01-07 @ 09:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0