Hard working woman.

Har idag vart på jobbet gick vid 2 tiden för ett besök hos optikern, har tänkt att köpa mig ett par nya brillor och även pröva linser, så jag gjorde en synundersökning och provade linser, kan ju säga direkt att jag förmodligen kommer att slarva lika mycket med linserna som med glasögonen, vilket piller det var!!
Det bästa för mig är enögonoperation har jag kommit fram till.
Ska tillbaka till jobbet snart för att jobba natten, det fattades personal så då tog jag den här natten och morgondagen, känns faktiskt helt okej i och med att man kan om man vill ta 40 komp timmar, då har jag massor med ledig tid. Pengarna blir ju också väldigt bra efter två nätters kvalificerad övertid.
Har precis avnjutit en middag men min kära Håkan, wok asusual.
Nä, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0