Helgens aktiviteter.

Update från helgen.

Fredag, i fredags så var jag ledig så när Håkan kom hem så tog vi en promenad till djuraffären och kollade lite. Sedan var Sarah och Leo över och käka tacos och tog nått glas vin, och jag vill inte kalla det parmiddag, för sådana saker skulle jag aldrig sysselsätta mig med, men det var rätt skoj.

Lördag, jobbade jag kvällen, tittade på melodifestivalen och jobbade helt enkelt, vart nöjd med charlotte perellis vinnar låt. Tror och hoppas att hon kan gå långt med den, så långt att vi vinner hela skiten!!!

Söndag, upp och hoppa, jobbade morgonen. När jag kom hem efter jobbet så var Håkans föräldrar här, (arne och birgitta) ny hem kommna från thailand. Åt middag och umgicks.

Igår, jobba.

Idag tisdag, ska jag till optikern på återbesök, ska kolla lite efter brillor och så..
sedan kommer Stefan och Dennis förbi och hälsar på, ska bli kul!

Ha en bra dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0