Hur man dödar ett marsvin?

Cia på jobbet har ett litet problem jag, Jessica och hon försökt att lösa, hennes marsvin mår inte så bra och är nära döden. Så hon tänkte hjälpa den på traven liksom så vi satt och smidde milda dödsplaner, min idé var att skicka den till Holland för där har dom ju aktiv dödshjälp, det tyckte jag var en hur brilliant idé som hellst bäst blir det nog om man skickar marsvinet i en liten låda med försmå luft hål.
Eller så tyckte hon att hon kunde ta typ något starkt piller som hon kunde trycka in och lägga vid kinden, men då fick hon nästan panik, det skulle ju vara som mord.
Men varför inte släppa lös marsvinet så att katten krister får leka med den, den får ju liksom dö naturligt då.
Eller varför inte hänga den, snabbt och smärtfritt.

Hahaha, fy vad hemska vi var.
Men med vidare eftertanke så kan jag tycka att Holland resan vore bäst.
Men, hon skulle kanske prova att bota den med näringsdryck eller aloevera innan.
Ska bli spännande och se vad som händer.
Hahaha.

Skämt och sido, så här brutal är vi!


Kommentarer
Postat av: MustaVeri

Sluta ge den mat bara? Nä fyfan, djurplågeri suger!

2008-03-23 @ 23:12:52
URL: http://mentalabuse.blogg.se
Postat av: Käjtan

Jag hade ett marsvin en gång, och när han fick bakdelsinflammtion så for vi till vetrinären och tog bort honom. Stackars marsvin. Men gör inget alltför rått mot det stackars livet

2008-03-23 @ 23:17:55
URL: http://katie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0