Jag och Läckerpuppan!

Idag har jag jobbat, en helt vanlig dag på jobbet faktiskt. Gick en timma tidigare för att jag skulle möta upp "Läckerpuppan" Emelie Gunnarsson, väldigt rolig och trevligt att träffa henne igen och mer lär det ju bli utav det för hon har nämligen flyttat hit! Så imorgon ska vi pimpla vin hemma hos mig och sedan vidare till söder förmodligen.
Har också tagit tagi mitt uppdrag från jobbet, nämligen att baka dom där förbaskade snickerskakorna som alla tjatar efter, vi ska nämligen ha fika imorgon för nationella kvinnodagen som är på lördag.
Har bara vart hemma och myst med Håkan annars, och nu ska vi kika på televisionen.

Planer för helgen någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0