Skallebank!

Nu har jag just vaknat efter 18 timmars arbete, huvva vilken skallebank och inte nog med det förmodligen är det grannen som framkallar den eftersom han står med sin superborrmaskin och superborrar superlänge, hur irriterande som hellst, för står folk inte att andra ligger och sover klockan halv 3 på dagen!!! ;)
Ska väl ta en promenix med min kära Märta och sedan ska jag plocka lite här hemma.
Leo skulle väl komma över senare för Håkan och han skulle träna, så man får väl slänga ihop någon middag också. Sen börjar jag natten igen klockan 9 ikväll. Natten på jobbet var helt okej, lite mycket bajstorkande bara, men det är skit som måste tas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0