utgång - baksmälla - bulle i ugnen.

Huvva ligen vad jag har blivitslarvig med att skriva här, antar att det har vart mkt med flytten nu så man har inte velat sitta vid datorn så mkt som förut.
Tänkte iallfall berätta om min granna helg!

Fredag; var jag först på jobbet, vi hade ju fika för kvinnodagen, jag bjöd på mina snickers och då vart personalen nöjd. Sedan så gick jag hem för att göra mig i ordning för en utgång med Emelie, så lite senare kikade hon förbi för några glas vin, Håkan och Leo var här och joinade med.
Caroline kom hit lite senare, men damen fick ngt ryck så hon åkte hem när vi var i stan för att gästa krogen, det var mindre kul.
Vi gick iafa på kungsgatan på någon irish pub, det var väldigt skoj för att vara en liten pub bara. När vi var på puben så var både Sarah och Mackan där också.
Sen så skedde det en liten incident när vi var på väg till puben, det gick nämligen två damer (som jag helldre väljer att kalla kärringar!) som var vid 40 års åldern om inte mer, dom gick och pratade högt bakom min rygg och jag väntade bara på att dom skulle komma fram och lägga en kommentar till min korta klädsel. Tro på tusan att en av damerna kommer fram och frågar " ursäkta men fryser inte du", varav hon får mitt snuskigt uppkäftiga svar, " jo här, precis här" då drar jag upp min korta skjorta och visar henne min granna rumpa och pekar och säger upprepande " jo precis här fryser jag, här!". Sedan gick jag hela kvällen och var sur på tantförstörahelajävlakvällen, har inte damer i den åldern något hyffs? Jag hade iallafall en andledning, jag är ung och får vara uppkäftig ibland til skillanad från tantförstörahelajävlakvällen. 

 

      




Lördag: Bakis som fasen alltså, här fick jag gott känna att jag levde.
Tog en promenad till Solna centrum, vi skulle möta upp Leo för att låna en film, men ngn film hittade vi inte.
Vart lite städ och tvättdag. Sedan åt vi tacos och myste¨.

Söndag: Nu ska jag baka bullar och sedan kommer Göran Nynka, Yannik och Bass hit och äter upp alla, ska bli skoj.


Kommentarer
Postat av: Gisela

Haha, fan va du är skön frida! Ge kärringarna vad dom tål.. nu har dom nått att skvallra om i evigheter =) Men hörre du, nu måste vi ta tag i min stockholms resa. Puss

2008-03-09 @ 09:38:56
Postat av: Mojitomamman

Never let them fuck with you! Du hade kunnat fråga Grogghaggorna om de inte hade fått legat.....

2008-03-10 @ 10:24:33
Postat av: Frida

grogghaggorna hade garanterat inte fått ligga på länge, huvva. Måtte jag aldrig bli en sådan pisskärring!

2008-03-10 @ 16:07:35
URL: http://uncasualty.blogg.se
Postat av: mamma

Lilla hjärtat,akta du får blåsis.ajajaj det svider.Kärringarna vill så gärna va lika fräck som dej.men vi törs inte.Kram mammsen
ps:älskar dej

2008-03-25 @ 20:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0