I love hanging with you gays!

Börjar slarva med bloggen nu, men har haft lite att stå i, som igår tillexempel, jag har en jätte bra ursäkt för att jag inte skrev något igår, NÄMLIGEN, Angelica och Emelie kom på spontan besök i stockholm, vilket jag fann himlans roligt. Slarvas ju en hel del med att träffa mina vänner uppifrån men  det var verkligen ur kul. Dock hade ingen av oss mkt pengar så vi var tvungna att skippa krogen.
Caroline var också tvungen att komma hem till mig när hon fick höra att dom var här, hon vart alldeles lyrisk så hon kom hit och med sig hade hon vinboxen.
Så igår vart det en flummig kväll på pizza pubben och på ballkongen med vin och berus, hade jätte mysigt och jätte roligt. Dom sov alla tre över och åkte sedan väldig tidigt i morse.

I love hanging with you gays!


Lika flummig bild som vi var flummiga igår.

Kommentarer
Postat av: Mojitomamman

Och varför fick inte jag hänga med er igår? Jag gillar också pizza och dunk!

2008-05-09 @ 17:27:06
Postat av: läckerpuppan

shit va roligt de va.. JAG VILL ATT DU OCH CARRO KOMMER UPP TILLS JAG OCH ANGELICA FYLLER ÅR.. 6 juni tror ajg att vi ska ha fest! snälla kom upp .PUSSSS

2008-05-21 @ 21:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0