Jag gjorde hoppsa steg på götgatan.

Vi hade näst intill världens underbaraste utgång igår, parantes nästan slutparantes.
Det var som vanligt söder, och visst alkohol blir jag väldigt berusad av men jag kan samtidigt påstå att atmosfären på söder gör mig minst lika berusad och glad i livet. Jag kan känna att precis så som jag kännde igår kan jag bli lite putt på att andra inte kanske har kännt. Det som var igår, det var underbart, hur ska jag kunna förklara känslan, liksom tankarna bara snurrade det var vårpirr i magen, natten var alltid ung, minst lika ung som mig och jag har hela livet framför mig, jag gjorde hoppsa steg på götgatan strax efter midnatt fylld av mojito och sällskapet, med en vän som kan njuta minst lika mkt utav den stunden som jag.
Att bara känna friheten av att man gör precis det man vill med livet, och jag gör det för min skull, för att jag ska må bra, det är ju alldeles underbart, extas!!  vakna
Att få omges av människor som tar fram mina bästa sidor och nästintill begraver mina levande sämsta sidor, baby jag kan inte förklara.
Det jag vill säga är att jag hade en underbar kväll igår, och att jag ska försöka leva livet precis som jag vill.


Förövrigt så gör det heller inte ngt att min mobil vart stulen slash borttappad.
För jag är lika glad ändå.
Visst lite bitter är jag väl men inte så pass att jag verkligen skulle sörja.
Jag kan också känna en viss abstinens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0