Fredag, lördag, söndag, måndag.

Tänkte ta ett kort genomdrag utav det som helgen har bjudit på.

Fredags: Hade vi konferans / Utbildningsdag då vi hade ett späckat schema med föreläsningar och dylikt,vi hade också hlr utbildning för uppdateringens skull.
Lite biler. Enjoy!

 Haha, så här fåniga såg vi alla ut, det gjorde saken lite roligare. 30 hjärt kompressioner och 2 munblås. Vi skulle kolla på film också.. Det fanns annat roligt där också, jag hittae bla en söt docka att leka med.



Sen vart det vin på grappa på St:eriksplan och vidare till Calliente för tapas.

   Vad annars? Jag åt marinerade kycklingvingar och gambas al allijo. mums!


Mötte upp caroline senare och satte oss på 54´s uteservering och begav oss senare ut på vildare galej.

Lördag: Jobbade kväll, var lagom trött efter fredagens eskapader.

Söndag: Jobbade dagen och sen var det bara att ge sig ut i fin vädret och spela kubb med Håkan, Sarah och Leo.

Och idag Måndag: så träffade jag upp Caroline i staden för lite bränning av pengar och gott umänge, bestämde oss för Ikea barkaby också så vi drog dit och shoppade lite.
Mötte upp Håkan i kista för en muns bit och ännu mer pengabränning, köpte iafa 2 st dansmattor till playstationet och ett spel, så nu ska det dansas för fullt hus.



inser tt jag skriver på tok för lite nu på senaste tiden, skärpning!!


Kommentarer
Postat av: Mojitomamman

Antar att du shoppade en födelsedagspresent till mig...men det kan du ju inte avslöja på bloggen. Jag fyllde år den 26 mars 2008.

2008-05-27 @ 11:43:41
Postat av: frida

va söt du ser ut frida när du försöker göra ditt bästa :D

2008-05-27 @ 15:57:17
Postat av: Frida

vet mycket väl när du fyller år!!

2008-05-27 @ 17:38:50
URL: http://uncasualty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0