Solstorm och sushi.

Ååh vad skönt nu är jag tre dagars ledig, så skönt!
Igår vilade det ett lugn här hemma, med god lax, film och carra, det var solstorm som låg in tyckt i playstationet och snurrade, spelades av bla, Isabella scoupco och Mikael Persbarndt, tyckte att filmen var bra mkt tack vare skådespelarna.

Just idag har jag och Håkan vart till solna centrum och ätit lunch, sushi ´kan inte riktigt påstå att det är en favorit men det ser fint ut. Inhandlade också ett regnställ så nu finns det inga dåliga kläder, nu kan jag cykla till jobbet i både vått och torrt.
Håkan ska ut med Stefan ikväll och jag ska hänga med Carro.

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0