Bilder, vår / sommar 2008

Jag och Caroline hade en härlig underbar eftermiddag på apberget med


Caroline och jag har en underbar eftermiddag/kväll på apberget.
 Ler som vanligt, och njuter av sällskapet, i think.. Man undrar vad hon har för relation till fötter?? Underbart. Där är boxen.. Filosofen! Vy 



Här ska vi ta och köra båten från landet till stan.
Här pratar vi bumby ride!!
Lill och Dennis mötte upp oss vid Hornstull sedan.

Märta har flytvästen på, klar för att åka. Stefan är förövrigt Håkans bror. Sitter längst fram som vanligt, kan lova att han flög!  ---> 


Lite bilder från vårruset, som jag under all förväntantog mig runt, ganska snabb var jag också ;)

Redo och berädd, detta var jäklans kul! Susanna, Jessika, Cia och Kerstin. Bajamajor. Världens roligaste uppvärmning, och se vad mkt brudar det är...


Tre blandade bilder från första resan till mamma.

Två nyvakna frächingar sitter och metar aborre. Åkte till krokom och hälsade på momma. Håkan söker kontakt. 


En dag med världens goaste Dennis!

 Har vart han lite brydd över hur han skulle komma ner.  Friiiiiiiidaaaaaa... 

Märta firar midsommar

   


Kryssning till Åland med Caroline.

Champange frulle på båten. Buffe tee time Schkålll! H2o jag ser en båt...  

Fest hos Annchen med jobbet.

Husdjur grillning  åt i ladan, mysigt!  
   


Till mamma för att ha Semester.

 tågstationen vackert  

- Besöker David och Linda i några dagar ikväll blev det stråket.

För drink i solen, Linda snodde ihop en tequilarose. bort se från magen David käkar på ståket, ser rätt så hungrig ut..  

    i jämtland har alla killar rutig skjorta, i allafall på krogen!


FÄVIKEN!

Julle hade med sig tält men inga pinnar, men han fixar det nog i allafall..     
  mojito vagnen!!!  
    
    
  

Mamma gifter sig med Thomas, 080808.
jag är brudtärna.

       


Spaninen bilder på mig och Syster från i agusti.




Det var iallafall en del bilder i från sommaren.
Synd att man inte tar kort lite mer ofta.
Men håll till godo.

Kommentarer
Postat av: Christina

Snygg blogg! :)

2008-09-13 @ 18:19:22
URL: http://pinapina.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj vad mkt bilder, kul att se! Speciellt från Fäviken, haha!

2008-09-13 @ 22:19:45
URL: http://hoflinskan.blogg.se/
Postat av: Basma

Friiiiida, varför har du bara fuckade bilder på mig?!

2008-09-16 @ 08:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jyees89.blogg.se
RSS 2.0